I dag har jeg drevet litt selv-terapi med bilder og tekst. Blant annet fikk jeg lyst til å teste denne kombinasjonen:

Samtidig skrev jeg inn en del aforismer, blant annet denne:
Jeg har
Lars Verket, 2026
lavmælt panikk,
men er
livredd.
Naturtapet rundt meg har skutt voldsom fart siste tiden, og det setter seg i kroppen. Da fungerer det ofte fint med litt humor også, og denne ble unnfanget på en gåtur i dag tidlig:

Tekst/foto: Lars Verket
Det er kanskje ikke alle som har hele historikken her, men er du interessert ligger historien detaljert beskrevet i en annen post. Hadde nesten vært gøy å lage en plakat med «Artwork by Dave» og hengt opp nederst i høyre hjørne 🙂
Her er en litt annen vinkel:

Det er fint å kjenne litt på kreativitet! Det er definitivt helsefremmende.