I dag var jeg tilbake i Habitzergangene på Odderøya. Forrige gang var under en befaring i 2013. På disse årene har det skjedd mye. Både Odderøyas venner, Vest-Agder museet og Kristiansand kommune har gjort en kjempeinnsats! Jeg tok masse nye bilder (her ligger 38 stk), og veldig gøy å se at FVN var godt representert.
