Haubitzergangene

I dag var jeg tilbake i Habitzergangene på Odderøya. Forrige gang var under en befaring i 2013. På disse årene har det skjedd mye. Både Odderøyas venner, Vest-Agder museet og Kristiansand kommune har gjort en kjempeinnsats! Jeg tok masse nye bilder (her ligger 38 stk), og veldig gøy å se at FVN var godt representert.

Endre Wrånes intervjues av Fædrelandsvennen. Foto: Lars Verket

Om Lars

Jeg bor i Kristiansand, og lever av havpadling. Mer info om meg og firmaet på www.digital-info.no
Dette innlegget ble publisert i Dagbok. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.