Ny cache

I kveld har jeg lagt ut en ny cache. Denne gangen på fastlandet. Cachen heter “Jettegryte”, og her er hva du kan se rett i nærheten:

20130516-IMG_5325

Kanskje ikke så veldig spennende, men denne ligger altså på nesten 200moh! Skal prøve å få registrert den i kveld, så er jeg heldig dukker den opp i løpet av helgen!

Ellers har det vært nok en lang dag på kontoret. I går kom jeg avgårde litt før 17, og så var det middag på Til Stede, og Evita på Kilden. Et godt avbrekk! I dag fikk jeg unna en del fakturaer etter helgen og annet som har ligget. Jeg er også ajour med e-poster fra Klimavalg2013. Så dermed dro jeg på skogstur med Øivinn kl 17.30 (etter en middag i teltet på båten!). Vi gikk 11,5 km, og hadde en fin tur der vi fant noen cacher, og la ut en ny!

Har ikke de helt store planene for morgendagen, men ryktene går om at jeg er ønsket som fotograf på ettermiddagen! 🙂 Så hvis været tillater blir det nok en klatrefotoseanse. Det kan bli gøy!

Om Lars

Jeg bor i Kristiansand, og lever av havpadling. Mer info om meg og firmaet på www.digital-info.no
Dette innlegget ble publisert i Dagbok. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Ny cache

1. Lars sier:

Nok en gang gikk det ikke mange timene før noen hadde fått FTF (first to find) av cachen “Jettegryta”. Det morsomste var at han/hun skriver akkurat det jeg ville oppnå:

“[:D][:D][:D] FTF [:D][:D][:D]
    Denne ble også publisert igår, men klokka ble etterhvert leggetid. Men idag var det tid for en trimtur. Mens jeg tok på meg noe annet fottøy kom det først en bil med to hunder som forsvant oppover stien og idet jeg tok på meg jakka kom en til med mobilen i handa å strente avgårde. Han hadde ikke engang tid til å slå av bilradioen [8)].
    Bakke var vist ikke hans sterke side for jeg tok han igjen etterhvert da vi nærmet oss toppen, men da satte han farten opp å begynte å løpe. Vart han skremt no [8)] eller likte han ikke tanken på co-FTF mon tro [:O] Da jeg entret siste oppstigning var han borte vekk. Vel framme med jettegryta ble jeg forbauset over hvor nærme stien den lå og med tanke på hvor mange ganger jeg har passert den i årenes løp uten å ha sett den [:o)] Cachen ble lokalisert og loggen var fortsatt blank å lå bare å ventet på meg,