Nå er Kristiansands kulturhus offisielt åpnet, og dette blir lagt merke til i nasjonale media. Også i Dag og Tid. Der har Solveig Aareskjold en saftig kommentar 13. januar 2012. Hun skriver:
… kva grøfter der er å falla i…
Den eine av desse grøftene er fylt med barn som er blitt kasta ut med badevatnet fordi løyvingane til kulturskolane blir skorne ned til fordel for bygging og drifting av kulturhus.
Den andre er fylt med eit pemngesterkt publikum som ikkje veit kva det skal bruka resten av livet til, og parkerer rumpene sine like velvillig i konsert- og teatersalar som heime framfor flatskjermen, så sant det får servert den same sviskekompotten. Det fyller godt ut i statistikken, men er elles rein daudvekt.
Hun mener programmet må utfordre, og mener vi har gode muligheter til det her sør. I kommentaren er hun også inne om Gabriel Scott, og at navnet Kilden kommer fra hans bok. På slutten kommer hun tilbake til fiskeren Markus:
Den fattige fiskaren Markus, hovudpersonen i boka Kilden, høyrer til eit heilt anna slag, stillferdig og from som han er. Det som gjer forteljinga om han så gripande, er at han trass i tronge kår og veike evner lever opp til eit høgt ideal for menneskeverd, og lagnaden hans er på sitt vis like storfelt som eit klassisk epos. Dersom kulturlivet i Kristiansand følgjer i fotspora hans, kan det bli eit føredøme for oss alle. Men faren er at kjelda renn full av lunka badevatn, der kvar lekam får ei oppdrift tilsvarande det vatnet han fortrengjer, verken meir eller mindre.