Tilbake fra Oslo

Ankom go´byen i går ettermiddag, og har hatt en fin dag på kontoret med noen avbrekk…

Mandag kveld så jeg filmen “Få meg på for faen”. Den tok ikke helt av, men var ganske morsom.

Tirsdag ble det mye bok, og min neste bok med arb.tittel “Padlosofi” er nå disponert. Så får vi se hvordan det går med skrivingen utover høsten. Tror i alle fall det kan bli en spennende bok både å skrive og lese!

På kvelden var jeg ute med en kompis, og vi avsluttet kvelden med en rusletur på Aker Brygge for å se på båtene. Vi har begynt å drømme litt om å flytte i seilbåt, og drømmen ble ikke mindre av en tur hit. Faktisk er det 160 stk som bok i båt utenfor Aker Brygge! I Kristiansand er det nesten ingen, men forholdene ligger nesten til rette.

Togturen i går ble litt lang, og på kvelden av det godt med en spasertur rundt Odderøya. Kontoret ryddet jeg før jeg dro, men fikk vasket det i går kveld. Så i dag var det veldig fint å komme på jobb! 🙂

Tok meg god tid, og var innom Pedalen på vei ned. Så ble det noen timer før kvinnen med stor K ble med på padletur. Denne gangen hadde jeg ikke med kamera, og det var litt uvant. På vei hjem tok vi kajakkene i land på fiskebrygga, og bestilte “virgin mojhito” på Bølgen&Moi. Det har vi drømt om en stund. Å sitte i baren med redningsvest! 🙂

I kveld blir det litt arbeid med KKK og stevnet i helgen, men satser på at det ikke blir for sent!

Om Lars

Jeg bor i Kristiansand, og lever av havpadling. Mer info om meg og firmaet på www.digital-info.no
Dette innlegget ble publisert i Dagbok. Bokmerk permalenken.