Hyperkultur

“En kultur som er besatt av Hermes’ (gresk gud for bl.a. markedet) evner og muligheter. Vi skal være fleksible og omstillingsdyktige; endringer og omstillinger skal være gøy; vi må tenke positivt på neste omorganisering; endringer kommer stadig raskere, og skal vi beholde kundene må vi være raskere enn konkurrentene til å omstille oss; møter i fjerne land er gøy; ny teknologi må mestres og tas i bruk jo fortere jo bedre.”

Denne definisjonen er hentet fra “Penger & Sjel” s. 110.

Om Lars

Jeg bor i Kristiansand, og lever av havpadling. Mer info om meg og firmaet på www.digital-info.no
Dette innlegget ble publisert i Samfunn. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.