Eiavatn tar form

Ble ikke helt ferdig med Eiavatn m.fl. i dag, men det nærmer seg! Her er en utsikt fra teltet da jeg overnattet i Spjodevatn. Nå var jeg ikke i vannet, men denne leirplassen er vanligvis flere meter under vann:

Gjorde ferdig kartet til morgenen før jeg dro på kvekerandakt i Eg kirke. Det var flott å se kvekerne i byen igjen – en herlig gjeng. For de som lurer er jeg ikke medlem der, men en god kvekervenn. De tar i mot alle med åpne armer, og det er et godt sted å være!

På sykkelturen hjem fikk jeg dette høstbildet med iPhonen:

Var ikke så veldig produktiv på ettermiddagsøkta, og sovna faktisk av litt… Men, så fikk jeg besøk av mr. Mac-guru, og han skiftet batteriet på RAIDET mitt. Nå regner jeg med at det går litt mer unna her! 🙂 Dessuten virker kalenderen fra iPhonen mot de andre maskinene, og det er også deilig. Utrolig hvor lite som skal til av litt mekking her og noen innstillinger der før alt går på skinner… Teknokratiet er ikke langt unna, hvis det ikke allerede er her…

Etterpå dro jeg ut med kvinnen med stor K til Kick. Her fikk vi en herlig middag, og så er jeg nå tilbake igjen på kontoret. Etter litt adm setter jeg meg på sykkelen hjemover. Klokka er over 20, og jeg var på kontoret litt før 09. Det er jo søndag. I morgen skal jeg på seminaret: “Strandsonepolitikken i støpeskjeen” på UiA. Der skal jeg representere NPF (og litt FRIFO også tenker jeg). Det blir spennende, men tar jo mesteparten av dagen. Tviler på at jeg orker noe padleguide på kvelden i morgen. Tror heller jeg satser på en tidlig start tirsdag. Får jeg 3-4 effektive dager da, så tror jeg mesteparten av manus skal være i boks!

Figuru starter med Songdalsstrand og fyrene i morgen! Spennende å se boka ta form!!! 🙂

Om Lars

Jeg bor i Kristiansand, og lever av havpadling. Mer info om meg og firmaet på www.digital-info.no
Dette innlegget ble publisert i Dagbok. Bokmerk permalenken.