Fin helg!

Denne helgen har hatt et rikholdig og flott innhold. I går hadde vi feiring av vår 24 mnd bryllupsdag sammen. Begynte med klatring, og avsluttet med middag og kino.

Vi syklet til skytebanen i Jægersberg, og gikk over til Sødal. Der møtte vi Håvard og Siw, og fikk nesten 3t med fin klatring i sola. Jammen gikk jeg ikke 6a-testen på topptau, selv om det er et par måneder siden jeg tok i fjell/klatrevegg sist. Padling hjelper definitivt – spesielt på utholdenheten!

Etterpå hadde Ingunn invitert på middag hos “Bølgen og Moi” – en av byens bedre restauranter. Her spiste vi breiflabb i peppersaus, og det var usannsynlig godt. Til “ventemat” fikk vi et ustyrtelig godt brød vi duppet i aioli. Ganske gode og mette ja. Utenfor fikk vi en god prat med Torstein og Eli, og jammen møtte vi ikke Maiken, Linette og Nils-Rune på kinoen da vi skulle handle billetter. Dermed ble vi med dem på “Frøken Larsen” mens vi ventet på at kinoen skulle starte 22. “Engler og demoner” var grei nok som spenningsfilm, men et godt stykke bak “DaVinci-koden”.

I dag startet jeg dagen med kvekermøte i Eg kirke. Det er bestandig en flott opplevelse! Etterpå ble det lesing, og så en joggetur i Jægersberg med Ingunn. Løpeformen er vel ikke allverden, men vi fullførte runden vår med stil!

Nå skal jeg jobbe litt med padleguiden, og så får vi gjester (Harald og Helen) til vegetar-lasagne! 🙂

Er fremdeles ikke helt restituert i den muskelen som har slått knute på seg i ryggen, og har bestemt meg for å bli her denne uken. Ingunn, Herman og jeg ++ skal til Bø med CKK neste helg. Så får vi se om jeg padler kanalen da, eller om det blir noen dager på hytta!

Sent: Ble ikke noe gjester, men middagen var god uansett! 🙂 Har fått skrevet ferdig Leivatn/Eidsvatn, og tar ut bilder til Ingunn i morgen! Dette var en god start på guiden! 🙂

Om Lars

Jeg bor i Kristiansand, og lever av havpadling. Mer info om meg og firmaet på www.digital-info.no
Dette innlegget ble publisert i Dagbok. Bokmerk permalenken.